Rekrutacja
Rekrutacja uczniów do klas 1 na rok szkolny 2022/2023
Szanowni Państwo!
Niniejszym podaje się do publicznej wiadomości harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym do kl. I naszej szkoły, określony zarządzeniem nr 12/2022 Burmistrza Koluszek z dnia 24 stycznia 2022 r. (załącznik nr 1) wraz z kryteriami branymi pod uwagę w postępowaniu i wykazem dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów (załącznik nr 2).
Terminy:
Postępowanie rekrutacyjne: 1 marca 2022 – 15 marca 2022 r.
Postępowanie uzupełniające: 23 maja 2022 – 27 maja 2022 r.
Przypominamy, że każde dziecko, zamieszkałe w obwodzie szkoły jest przyjmowane do placówki na podstawie przepisów prawa, z urzędu. Rodzice dziecka, którzy zdecydują o zapisaniu dziecka do szkoły obwodowej, muszą zgłosić ten fakt dyrektorowi szkoły. Zgłoszenie ma formę pisemną i musi być potwierdzone podpisami obojga rodziców – (załącznik nr 3)
Postępowanie rekrutacyjne dotyczy uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły i jest przeprowadzane na podstawie zgłoszeń rodziców, jeśli szkoła dysponuje wolnymi miejscami po przyjęciu uczniów zamieszkałych w obwodzie szkoły – (załącznik nr 4, załącznik 4a)
Wszyscy rodzice wypełniają również załącznik nr 5.
Dokumenty niezbędne do zapisu dziecka do szkoły można pobrać w sekretariacie szkoły, codziennie od 8.00 do 15.00. Ze względu na sytuację epidemiologiczną, dokumenty zamieszczono również na stronie internetowej szkoły, w zakładce: O nas / Rekrutacja. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres: sp2@koluszki.pl
Tel. do kontaktu: 44/174-58-30 lub 512-446-515
Załączniki: