Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt „Mali detektywi. Jakie tajemnice kryje świat wokół nas?”

Uczniowie klasy 2b  pod kierunkiem Pani Beaty Majewskiej po raz  kolejny biorą udział w projekcie Uniwersytetu Dzieci. Tym razem wybrali temat: „Mali detektywi. Jakie tajemnice kryje świat wokół nas?”

Scenariusze lekcji, które będą  realizowane są ze sobą powiązane motywem detektywistycznym, który rozbudzi ciekawość uczniów i zwiększy w nich chęć uczenia się

 i poznawania świata. Na każdej lekcji uczniowie będą mieli  inną zagadkę,  którą postarają się rozwiązać. Scenariusze lekcji dotyczą różnych dziedzin nauki, ale łączy je potrzeba poszukiwania wiedzy i praca zespołowa. Wszystkie zajęcia rozwiną u uczniów umiejętność formułowania wniosków na podstawie własnych doświadczeń.

Na pierwszych zajęciach (we wrześniu) uczniowie rozwijali kreatywne myślenie, które pomaga w radzeniu sobie w sytuacjach stresowych. Ćwiczyli także  płynność i giętkość myślenia. Dostali mapy i musieli odnaleźć karty zgodnie z instrukcją. Później zostali postawieni przed problemem „Jak wymyślić coś z niczego”. Do tego celu posłużyła im historia o zapomnianych urodzinach. Zadaniem dzieci było stworzenie przyjęcia urodzinowego  z tego co mają w klasie. Pracowali w grupach. Każda miała do wykonania zadanie w określonym czasie. Pierwsza przygotowała na urodzinowe przyjęcie potrawy na niby, druga zajęła się dekoracją sali. Pozostałe dwie grupy miały przygotować zabawy  na przyjęcie. Uczniowie wykazali się ogromną pomysłowością. Tego dnia świetnie bawiliśmy się i jednocześnie uczyliśmy.