Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt „Mali inżynierowie. Czym możemy podróżować?”

Uczniowie klasy II c pod kierunkiem Pani Agaty Sztajbert biorą udział w projekcie Uniwersytetu Dzieci. Uczniowie w ramach projektu realizować będą różne scenariusze lekcji. Na początek uczniowie wraz z wychowawcą wybrali temat: „Jak wspólnie zapracować na sukces?” Jest to temat wprowadzający, mający na celu wykształcenie w uczniach umiejętność współpracy. Uczniowie poprzez działanie szukają odpowiedzi na różne pytania. Czy samodzielna praca daje takie same rezultaty jak zespołowa? Co sprzyja dobrej współpracy i prowadzi do sukcesu? Jak wiemy, współdziałanie to klucz do tworzenia wewnętrznych więzi wśród członków grupy. Ułatwia utożsamianie się z drużyną, gwarantując sprawne funkcjonowanie zespołu. Uczniowie zapoznają się z zagadnieniami współpracy biorąc udział w zabawie drużynowej. W trakcie dyskusji zastanawiają się nad pozytywnymi stronami współdziałania. Dowiadują się, jakie role mogą pełnić w grupie oraz czy jest to rola stała, przypisana, czy mogą realizować się w różnych rolach. Główną aktywnością podczas lekcji było skonstruowanie „jajkodromu”. Ćwiczenie to pokazało uczniom jakie są efekty pracy zespołowej i czy w rzeczywistości potrafią współpracować. Dzieci zauważają, że współpraca jest umiejętnością, tak jak pisanie czy czytanie. Żeby dobrze współpracować należy się tego nauczyć i jak najczęściej korzystać z okazji do pracy zespołowej.